Katarzyna Qaraqish

Katarzyna Qaraqish
PR Specialist Jelp

Dzisiejsi rodzice to świadomi konsumenci – są wierni sprawdzonym, osobiście przetestowanym markom. Na co dzień zajmuję się ofertą dla rodziców małych dzieci, astmatyków i alergików i mogę obserwować jak polscy konsumenci coraz bardziej doceniają innowacyjne, bezpieczne dla zdrowia i środowiska rozwiązania pojawiające się na naszym rynku.

Specjalistyczne, hipoalergiczne środki piorące, opracowane z myślą nawet o najmłodszych dzieciach już od momentu ich urodzenia, zapewniają obniżenie ryzyka wystąpienia podrażnień i alergii do absolutnego minimum. Świadomy konsument, a rodzic przede wszystkim, szuka na sklepowych półkach czy w e-sklepach środków czyszczących pozbawionych wybielaczy optycznych, aktywatorów TAED czy fosforanów. Ponadto konieczne jest wykluczenie ze składu środków piorących intensywnych zapachów, które działają drażniąco i mogą powodować niepożądane reakcje układu oddechowego. Jest to szczególnie ważne w przypadku niemowląt, u których układ ten nie jest w pełni rozwinięty, a także w przypadku astmatyków.

Świadomy konsument myśli również o środowisku, a zatem ekologicznie. JELP stara się zwracać uwagę konsumentów na prawidłowe dozowanie proszków i uczyć nawyków wyboru najwydajniejszych środków czyszczących (np. opakowanie naszego proszku o wadze 2,24 kg zapewnia aż 28 prań, podczas gdy inni producenci oferują opakowania 3,6 kg wystarczające na zaledwie 22 prania).

Powinniśmy robić zakupy jak najbardziej racjonalnie – mając na uwadze gwarancję jakości, bezpieczeństwa, satysfakcji i dobrej ceny. Nie kupujmy kilogramów proszku, tylko liczbę prań. Dzięki dużej wydajności naszych produktów koszt jednego prania jest niższy niż w przypadku produktów konkurencji, mimo, że cena całego opakowania na półce prezentuje się drożej. Zamiast sugerować się atrakcyjnością – dużym opakowaniem proszku, ładnym zapachem, czy kolorowym layoutem, spójrzmy lepiej na prawdziwe atuty, unikając problemów alergicznych, dermatologicznych, dbając o środowisko naturalne i o własną kieszeń.
Marka JELP od 20 lat dba o zaufanie konsumentów, a nasz proszek jest polecany przez Instytut Matki i Dziecka oraz przez Polskie Towarzystwo Położnych, gwarantując bezpieczeństwo nawet dla niemowląt, alergików i astmatyków.